مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 12:152020-01-23سياسي

اجرای طرح «پنج شنبه های گل یاس» در رسانه های گیلان


مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از اجرای طرح «پنج شنبه های گل یاس» در رسانه های گیلان با محوریت حجاب و عفاف خبر داد.

- ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از اجرای طرح پنج شنبه های گل یاس در رسانه های گیلان با محوریت حجاب و عفاف خبر داد.

مهدی پارسا امروز پنج شنبه سوم بهمن ماه در نشست هیئت رییسه انجمن بانوان بسیج رسانه گیلان که در محل این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه حجاب و عفاف همواره یکی از دغدغه های مهم دینی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است، اظهار کرد: در این میان، رسانه های جمعی اعم از دیداری، شنیداری و مکتوب، نقش انکارناپذیری در ترویج یا تضعیف فرهنگ حجاب و عفاف در سطح عموم داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه هر رسانه قرارگاه امر به معروف است افزود: طرح پنج شنبه های گل یاس با محوریت حجاب و عفاف در رسانه های گیلان اجرا می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش اثرگذار رسانه ها در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ادامه داد: رسانه ها در قالب این طرح مطالبی در زمینه بهبود رفتار و منش اسلامی و مقابله با بی حجابی و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه منتشر می کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش ارزنده ای در انتقال فرهنگ دارند، گفت: دشمن از طرق مختلف در فضاهای مجازی و شبکه های ماهواره ای در تلاش جهت خدشه دار کردن فرهنگ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «پنج شنبه های گل یاس» در رسانه های گیلان

اجرای طرح «پنج شنبه های گل یاس» در رسانه های گیلان